Samstag, 25. August 2007

Embellished Bookcover




Eine wahre Freude - Wolle, Wollfäden und Organza auf Filz gepuncht und dann noch freihandgequitlet - eine neue Buchhülle.
Wool, threads and Organza punched on felt - a new bookcover.

Kommentare:

Beate Knappe hat gesagt…

voller Power - wie du :-))

Sue B hat gesagt…

this is wonderful and so is the one in the previous post - just gorgeous!

zquilts hat gesagt…

OOOOOOOHHHHHH - I love this one ! Lucky book !

Ro Bruhn hat gesagt…

Love your work and your use of textiles, fabulous.
Thanks for visitng my blog.

MargaretR hat gesagt…

The book cover is lovely. You make me want to go straight up to play with my embellisher.

Barbara B. hat gesagt…

Oh, Waltraud, die ist ja schön geworden! Und solche Mappen kann man nie genug haben.

Momo hat gesagt…

Oh, ist die schööööön!! Die Farben sehen ja aus wie der Sommer .... also den, den wir mal früher hatten :-)

Gunnels blog hat gesagt…

Wonderful!

Judy Scott hat gesagt…

this is lovely so rich and vibrant :) Judy xx

Dianne hat gesagt…

The texturs and colours on this are beautiful!!

Elisabeth, hat gesagt…

Toll!! Das sieht einfach klasse aus!!

Lis hat gesagt…

Die Farbe stimmt so richtig auf den Herbst ein, auch wenn es gar kein Gartenfoto ist ;.-)

Jacquelines blog hat gesagt…

Beautiful colours Waltraud. I love it.

jackie hat gesagt…

Thank you for your comments. The embellished is working really well; I hope you sampled some wine but not too much whilst in charge of your bicycle.

Ati. Norway. hat gesagt…

Beautiful, those "summer" colors !

teodo hat gesagt…

MERAVIGLIOSI the colours and wonderful work.
ciao ciao

Peggy hat gesagt…

Ja so kenn ich dich, absolute Klasse.

lelieve hat gesagt…

this is a great piece...wonderful sunny colours!

Dot hat gesagt…

This is beautiful!!!! Love the colors...